Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Մրցանակ

Nagrada

Մրցանակ Այս դիզայնն իրականացվում է ինքնամեկուսացման ժամանակ կյանքի նորմալացմանը նպաստելու և առցանց մրցաշարերի հաղթողների համար հատուկ մրցանակ ստեղծելու համար։ Մրցանակի դիզայնը ներկայացնում է Գրավի վերածումը թագուհու՝ որպես շախմատում խաղացողի առաջընթացի ճանաչում: Մրցանակը բաղկացած է երկու հարթ ֆիգուրներից՝ Թագուհին և Գրավը, որոնք տեղադրվում են միմյանց մեջ մեկ բաժակ կազմող նեղ բացվածքների պատճառով: Մրցանակի դիզայնը դիմացկուն է չժանգոտվող պողպատի շնորհիվ և հարմար է փոստով հաղթողին տեղափոխելու համար:

Գործարան

Shamim Polymer

Գործարան Գործարանը պետք է պահպանի երեք ծրագրեր, ներառյալ արտադրական հաստատությունը, լաբորատորիան և գրասենյակը: Այս տեսակի նախագծերում սահմանված ֆունկցիոնալ ծրագրերի բացակայությունը դրանց տարածական տհաճ որակի պատճառն է։ Այս նախագիծը փորձում է լուծել այս խնդիրը՝ օգտագործելով շրջանառության տարրեր՝ չկապված ծրագրերը բաժանելու համար: Շենքի դիզայնը պտտվում է երկու դատարկ տարածության շուրջ: Այս դատարկ տարածքները հնարավորություն են տալիս առանձնացնել ֆունկցիոնալորեն չկապված տարածքները: Միևնույն ժամանակ գործում է որպես միջին բակ, որտեղ շենքի յուրաքանչյուր հատված կապված է միմյանց հետ։

Ինտերիերի Դիզայնը Ինտերիերի

Corner Paradise

Ինտերիերի Դիզայնը Ինտերիերի Քանի որ կայքը գտնվում է խցանված քաղաքի անկյունային հողատարածքում, ինչպե՞ս կարող է այն հանգստություն գտնել աղմկոտ թաղամասում՝ պահպանելով հատակի առավելությունները, տարածական գործնականությունը և ճարտարապետական գեղագիտությունը: Այս հարցը սկզբում դիզայնը բավականին դժվար է դարձրել: Բնակության գաղտնիությունը մեծապես բարձրացնելու համար՝ պահպանելով լավ լուսավորությունը, օդափոխությունը և դաշտի խորությունը, դիզայները համարձակ առաջարկ արեց՝ կառուցել ինտերիերի լանդշաֆտ: Այսինքն՝ կառուցել երեք հարկանի խորանարդ շենք և տեղափոխել առջևի և հետևի բակերը դեպի ատրիում: , ստեղծել կանաչապատում և ջրային լանդշաֆտ։

Բնակելի Տունը

Oberbayern

Բնակելի Տունը Դիզայները կարծում է, որ տարածության խորությունն ու նշանակությունը ապրում են կայունության մեջ, որը բխում է փոխկապակցված և փոխկապակցված մարդու, տարածության և շրջակա միջավայրի միասնությունից. հետևաբար, հսկայական օրիգինալ նյութերով և վերամշակված թափոններով, հայեցակարգը նյութականացվում է դիզայն ստուդիայում՝ տան և գրասենյակի համադրությամբ՝ շրջակա միջավայրի հետ գոյակցելու դիզայնի ոճով:

Կոնցեպտուալ Ցուցահանդեսը

Muse

Կոնցեպտուալ Ցուցահանդեսը Muse-ը փորձարարական դիզայնի նախագիծ է, որն ուսումնասիրում է մարդու երաժշտական ընկալումը երեք տեղադրման փորձի միջոցով, որոնք ապահովում են երաժշտությունը զգալու տարբեր եղանակներ: Առաջինը զուտ սենսացիոն է՝ օգտագործելով ջերմաակտիվ նյութ, իսկ երկրորդը ցուցադրում է երաժշտական տարածականության վերծանված ընկալումը։ Վերջինը թարգմանություն է երաժշտական նոտագրման և տեսողական ձևերի միջև: Մարդկանց խրախուսվում է շփվել ինստալյացիաների հետ և տեսողականորեն ուսումնասիրել երաժշտությունը՝ սեփական ընկալմամբ: Հիմնական ուղերձն այն է, որ դիզայներները պետք է տեղյակ լինեն, թե ինչպես է ընկալումն ազդում իրենց վրա գործնականում:

Ապրանքանիշի Ինքնությունը

Math Alive

Ապրանքանիշի Ինքնությունը Դինամիկ գրաֆիկական մոտիվները հարստացնում են մաթեմատիկայի ուսուցման էֆեկտը խառը ուսումնական միջավայրում: Մաթեմատիկայից պարաբոլիկ գրաֆիկները ոգեշնչել են լոգոյի ձևավորումը: A և V տառերը կապված են շարունակական գծով, ցույց տալով դաստիարակի և աշակերտի փոխազդեցությունը: Այն փոխանցում է հաղորդագրություն, որ Math Alive-ն օգտատերերին ուղղորդում է դառնալ մաթեմատիկայի հմուտ երեխաներ: Հիմնական վիզուալները ներկայացնում են վերացական մաթեմատիկական հասկացությունների վերափոխումը եռաչափ գրաֆիկայի: Մարտահրավերը նպատակային լսարանի համար զվարճալի և գրավիչ միջավայրը հավասարակշռելն էր պրոֆեսիոնալիզմի հետ՝ որպես կրթական տեխնոլոգիաների ապրանքանիշ: