Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Ընտանեկան Նստավայրը

Sleeve House

Ընտանեկան Նստավայրը Այս իսկապես անկրկնելի տունը ստեղծվել է նշանավոր ճարտարապետ և գիտնական Ադամ Դեյմի կողմից և վերջերս նվաճել է երկրորդ տեղը ամերիկյան ճարտարապետների ԱՄՆ-ի տարվա շենքի մրցույթում: 3-BR / 2.5 լոգարանի տունը նստած է բաց, պտտվող մարգագետիններով, այնպիսի միջավայրում, որը հնարավորություն է տալիս գաղտնիություն պահպանել, ինչպես նաև կտրուկ հովտային սարեր և լեռներ: Որքան էլ տարօրինակ է գործնականը, կառուցվածքը նկարագրվել է դիագրամատիկորեն, որպես երկու հատվող թևի նման հատոր: Հանգիստ փխրուն փայտե ֆասադը տունը տալիս է կոպիտ, կեղտոտված հյուսվածք, Հադսոնի հովտում հին գոմերի ժամանակակից վերաիմաստավորում:

Կայունության Ճամպրուկը

Rhita

Կայունության Ճամպրուկը Կայունության ապահովման համար նախատեսված հավաքույթ և ապամոնտաժում: Նախագծված հենակետային կառուցվածքի համակարգով նախագծված ՝ մասերի 70 տոկոսը կրճատվել է, ամրագրվել են ոչ մի սոսինձ կամ կապանք, ներքին ծածկույթի ոչ մի կարում, ինչը հեշտացնում է վերանորոգումը, իսկ բեռնափոխադրումների ծավալի 33 տոկոսը իջեցվել է, ի վերջո, երկարաձգեք ճամպրուկը կյանքի ցիկլ. Բոլոր մասերը կարելի է ձեռք բերել անհատապես ՝ սեփական ճամպրուկը կամ մասերի փոխարինման համար, անհրաժեշտ չէ վերանորոգման կենտրոն վերադառնալու ճամպրուկ, խնայում է ժամանակը և կրճատում է ածխածնի հետքը:

Բացօթյա Մետաղական Աթոռը

Tomeo

Բացօթյա Մետաղական Աթոռը 60-ականների ընթացքում տեսողության դիզայներները մշակեցին առաջին պլաստիկ կահույքը: Դիզայներների տաղանդը զուգակցված նյութի բազմակողմանիությամբ հանգեցրեց դրա անփոխարինելիությանը: Թե՛ դիզայներները, և թե՛ սպառողները դրանով կախվածություն ձեռք բերեցին: Այսօր մենք գիտենք դրա բնապահպանական վտանգները: Դեռևս ռեստորանային տեռասները մնում են լցված պլաստիկ աթոռներով: Դա այն է, որ շուկան քիչ այլընտրանք է առաջարկում: Դիզայնի աշխարհը շարունակում է մնալ հազվագյուտ պողպատե կահույքի արտադրողների հետ, նույնիսկ երբեմն նկարագրելով նմուշներ 19-րդ դարի վերջին ... Ահա և ծնվում է Tomeo- ն ՝ ժամանակակից, թեթև և կայուն պողպատե աթոռ:

Արվեստի Տարածքը

Surely

Արվեստի Տարածքը Սա արվեստ է, պատահական և մանրածախ բոլորը համատեղվում են մեկ տարածության մեջ: Քանի որ այն ճարտարապետությունը, որը հանդիսանում է երկրի գործված հագուստի կարթերի կողային գործարան: Ամբողջ շենքը պահպանում է պատի խեղդված հյուսվածքը, որպես տարածքի շերտային հյուսվածք, արտաքինից այլ հակադրություն է ստեղծում, նաև ստեղծում է տիեզերական փորձ: Լքեք չափազանց կոշտ ձևավորում, ցուցադրման համար օգտագործեց մի քանի փափուկ ձևավորում, որը հանգստացնող զգացողություն էր ստեղծում: Ապագայում տարածության կայուն զարգացման համար ավելի ճկուն է ստեղծման և վաղ փուլի միջև եղած հակադրությունը:

Ապրանքանիշի Ինքնությունը

Pride

Ապրանքանիշի Ինքնությունը Pride ապրանքանիշի դիզայնը ստեղծելու համար թիմը օգտագործեց թիրախային լսարանի ուսումնասիրությունը մի քանի եղանակներով: Երբ թիմը արեց լոգոյի ձևավորումը և կորպորատիվ ինքնությունը, հաշվի առավ հոգեբան-երկրաչափության կանոնները `երկրաչափական ձևերի ազդեցությունը մարդկանց որոշակի հոգեբանական տիպերի վրա և դրանց ընտրությունը: Նաև դիզայնը պետք է որոշակի հույզեր առաջ բերեր հանդիսատեսի շրջանում: Theանկալի արդյունքի հասնելու համար թիմը օգտագործեց գույնի ազդեցության կանոնները անձի վրա: ընդհանուր առմամբ, արդյունքն ազդել է ընկերության բոլոր արտադրանքի նախագծման վրա:

Վաճառքի Կենտրոնը

Shuimolanting

Վաճառքի Կենտրոնը Այս գործի չինական ոճը շուկայում ընդունում է մուգ սուրճի կարմիր գետնին քարն ու հատակի պատուհանի բնական լուսավորության դատարկը ՝ ձևավորելով հակադրություն լույսի և ստվերի, վիրտուալ և իրականի միջև: Վիրտուալ և ալյումինե փայտե վանդակաճաղերը, պղնձի արվեստի լոտոսի տերևների կտորները ջրային գեղատեսիլ տեղում և հանգստի գոտում գտնվող չինական կերպարների կառուցվածքի տեղադրման արվեստը «թանաքի խոլորձի դատարանի» կետն է: դեպք: Մասնավորապես, ջրծաղիկի նոր նյութերի օգտագործումը, սովորական կարևորության դեպքում, արտառոց, բայց նաև սրամտորեն նվազեցնում է մակերեսի գինը: