Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Upcycled Զարդերը Զարդերի

Clairely Upcycled Jewellery

Upcycled Զարդերը Զարդերի Գեղեցիկ, պարզ, ցնցված զարդեր, որոնք պատրաստված էին Կլեր դե Լune ջահի արտադրությունից թափոնները օգտագործելու անհրաժեշտությունից: Այս գիծը վերածվել է զգալի թվով հավաքածուների. Բոլոր պատմվածքները, բոլորը շատ անձնական ակնարկներ են ներկայացնում դիզայներների փիլիսոփայությունների մեջ: Թափանցիկությունը դիզայներների սեփական փիլիսոփայության կարևոր մասն է, և դա արտացոլվում է նրան օգտագործված ակրիլների ընտրությամբ: Բացի օգտագործվող ակրիլային հայելուց, որն ինքնին արտացոլում է լույսը, նյութը միշտ թափանցիկ է, գույնի կամ պարզ: CD փաթեթավորումը ամրապնդում է կրկնելու հասկացությունները:

Վահանակն

Mabrada

Վահանակն Ներկված փայտից պատրաստված եզակի մխոց, որը ցույց է տալիս հին վավերական սրճաղաց, որը վերադառնում է օսմանյան շրջանի: Հորդանանի սուրճի սառնարան (Մաբրադա) վերարտադրվել և քանդակագործվել է, որպեսզի կանգնի որպես ոտքի մեկը ՝ դահլիճի հակառակ կողմում, որտեղ սրճաղբյուր է նստում ՝ ստեղծելով հիասքանչ կտոր նախասրահի կամ հյուրասենյակի համար:

Մատանին

The Empress

Մատանին Ֆանտաստիկ գեղեցկության քարը `պիրոպ - իր բուն էությունը բերում է վեհությունն ու հանդիսավորությունը: Ահա այս քարի գեղեցկությունն ու յուրահատկությունը որոշեց պատկերը, որը նախատեսված է ապագա ձևավորում: Քարի համար յուրահատուկ շրջանակ ստեղծելու անհրաժեշտություն կար, որը նրան կտեղափոխեր օդ: Քարը քաշվեց նրա պահող մետաղից այն կողմ: Այս բանաձևը զգայական կիրքն ու գրավիչ ուժը: Կարևոր էր պահպանել դասական հայեցակարգը ՝ աջակցելով զարդերի ժամանակակից ընկալմանը:

Կորպորատիվ Ինքնությունը

Jae Murphy

Կորպորատիվ Ինքնությունը Բացասական տարածությունն օգտագործվում է այն պատճառով, որ այն հեռուստադիտողներին հետաքրքրասեր է դարձնում և այդ Aha պահը զգալուց հետո նրանք անմիջապես դուր են գալիս այն և անգիր անում: Լոգոյի նշանի վրա կան նախնական J, M, խցիկ և եռոտոր, որոնք ընդգրկված են բացասական տարածքում: Քանի որ aeեյ Մուրֆին հաճախ լուսանկարում է երեխաներին, մեծ աստիճաններն, որոնք ձևավորվում են անունով և ցածր տեղադրված տեսախցիկով, երեխաներին ողջունում են: Կորպորատիվ ինքնության ձևավորման միջոցով էլ ավելի է զարգանում պատկերանշանի բացասական տիեզերական գաղափարը: Այն յուրաքանչյուր իրի վրա ավելացնում է նոր հարթություն և ճշմարտացի է դարձնում կարգախոսը ՝ «Ոչ սովորական տեսակետը սովորականի մասին»:

Բրոշյուր

The Sunshine

Բրոշյուր Այս զարդերի առանձնահատկությունն այն է, որ այստեղ օգտագործվում էր մեծ քարե բարդ ձև, որը դրված է անտեսանելի (օդային) շրջանակի վրա: Ոսկերչական դիզայնի տեսքը բացում է միայն քարերը, որոնք թաքցնում են հավաքման տեխնոլոգիան: Քարը ինքնին պահվում է երկու, անխռով հարմարանքով և ադամանդներով ցրված բարակ թիթեղով: Այս ափսեը բոլոր օժանդակ կառույցի բրոշյուրների հիմքն է: Այն պահում է և երկրորդ քարը: Ամբողջ կազմը հնարավոր եղավ մշակել հիմնական մշակման մանրեցուցիչ քարը:

Երկու Նստատեղը

Mowraj

Երկու Նստատեղը The Mowraj- ը երկտեղանոց է, որը նախատեսված է եգիպտական և գոթական էթնիկական ոճի ոգին մարմնավորելու համար: Դրա ձևը բխում էր Նովրագից, որոտի սահնակի եգիպտական տարբերակը փոխվեց գոթական ոճիրները մարմնավորելու համար ՝ առանց վարկաբեկելու նրա էթնիկ անդեդիլուական էությունը: Դիզայնը սև լաքապատված է, որում պատկերված են եգիպտական եգիպտական ձեռագործ գծագրեր ինչպես ձեռքերով, այնպես էլ ոտքերով, ինչպես նաև հարուստ թավշյա պաստառագործություն, որը հասանելի է պտուտակներով և ձգում օղակներով ՝ դրանով տալով այն միջնադարյան, որը նետված է գոթական տեսքով: