Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Դիմահարդարման Հավաքածուն

Kjaer Weis

Դիմահարդարման Հավաքածուն Kjaer Weis կոսմետիկայի գծի դիզայնը շեղում է կանանց դիմահարդարման հիմունքները դրա կիրառման երեք հիմնական ոլորտների վրա `շրթունքներ, այտեր և աչքեր: Մենք ձևավորեցինք կոմպակտներ, որոնք ձևավորվել էին `հայելու համար այն հատկանիշները, որոնք դրանք կօգտագործվեն բարելավելու համար` բարակ և երկար շրթունքների համար, այտերի համար մեծ և քառակուսի, աչքերի համար փոքր և կլոր: Զգալիորեն, կոմպակտները պտտվում են նորարարական կողային շարժումով `դուրս գալով թիթեռի թևերի պես: Լրիվ վերալիցքավորվող այս կոմպակտները միտումնավոր կերպով պահպանվում են, քան վերամշակվում:

Անալոգային Ժամացույցը

Kaari

Անալոգային Ժամացույցը Այս դիզայնը հիմնված է ստանդարտ 24 ժամ անալոգային մեխանիզմի վրա (կես արագությամբ ժամ ձեռքով): Այս ձևավորումն ապահովված է երկու կամարաձև ձևավորմամբ հատվող հատումներով: Դրանց միջոցով կարելի է տեսնել շրջադարձային ժամն ու րոպե ձեռքերը: Ժամացույցի ձեռքը (սկավառակ) բաժանված է տարբեր գույների երկու հատվածների, որոնք, պտտվելով, ցույց են տալիս AM- ի կամ PM- ի ժամանակը `կախված այն գույնից, որը սկսում է տեսանելի լինել: Րոպեի ձեռքը տեսանելի է ավելի մեծ շառավիղի կամարի միջոցով և որոշում է, թե որ րոպեի անցքը համապատասխանում է 0-30 րոպեի բարբառներին (տեղակայված է աղեղի ներքին շառավիղում) և 30-60 րոպեի անցք (որը գտնվում է արտաքին շառավիղում):

Ժամանակակից Հագուստի Բամբակյա

Le Maestro

Ժամանակակից Հագուստի Բամբակյա Le Maestro- ն հեղափոխում է հագուստի կոշիկը ՝ ներառելով Direct Metal Laser Sintered (DMLS) տիտանի «մատրիցի գարշապարը»: «Մատրիցի գարշապարը» նվազեցնում է գարշապարի հատվածի տեսողական զանգվածը և ցույց է տալիս հագուստի կոշիկի կառուցվածքային ամբողջականությունը: Էլեգանտ վամպը լրացնելու համար վերին հստակ ասիմետրիկ դիզայնի համար օգտագործվում է բարձր հացահատիկային կաշի: Գարշապարի հատվածի վերին մասի ինտեգրումը այժմ բաղկացած է փայլուն և նուրբ ուրվագիծից:

Հետազոտության Բրենդավորումը

Pain and Suffering

Հետազոտության Բրենդավորումը Այս ձևավորումն ուսումնասիրում է տառապանքը տարբեր շերտերում ՝ փիլիսոփայական, սոցիալական, բժշկական և գիտական: Իմ անձնական տեսակետից, որ տառապանքն ու ցավը բերում են բազմաթիվ դեմքեր և ձևեր ՝ փիլիսոփայական և գիտական, ես որպես հիմք ընտրեցի տառապանքի և ցավի մարդասիրացումը: Ես ուսումնասիրեցի բնության սիմբիոտիկության և մարդկային հարաբերություններում սիմբիոտիկի միջև եղած անալոգիաները և այս հետազոտությունից ես ստեղծեցի կերպարներ, որոնք տեսողականորեն ներկայացնում են տառապանքի և տառապողի միջև սիմբիոտիկ հարաբերությունները, ցավի և ցավի միջև: Այս դիզայնը փորձ է, և հեռուստադիտողը `առարկան:

Թվային Արվեստը

Surface

Թվային Արվեստը Կտորի եթերային բնույթը տալիս է շոշափելի մի բան: Գաղափարը ծագում է ջրի օգտագործումից `որպես տարր` մակերևույթի տեղակայման և մակերևույթ լինելու գաղափարը փոխանցելու համար: Դիզայները հետաքրքրություն է առաջացնում մեր ինքնությունը և այդ գործընթացում մեր շրջապատի դերը դնելու համար: Նրա համար մենք «մակերեսում ենք», երբ ինքներս մեզ ինչ-որ բան ցույց ենք տալիս:

Թեյնիկն Ու Դափնեկիրը

EVA tea set

Թեյնիկն Ու Դափնեկիրը Համապատասխան գավաթներով այս գայթակղիչ էլեգանտ թեյնիկը ունի անթերի թափել և հաճույք է վերցնել այն: Այս թեյի զամբյուղի անսովոր ձևը, որի միջոցով թափվում է խառնուրդը և աճում մարմնից, ինքն իրեն առանձնապես լավ է դարձնում լավ լցնել: Գավաթները բազմակողմանի և նրբանկատ են ձեր ձեռքերը տարբեր եղանակներով սողնելու համար, քանի որ յուրաքանչյուր մարդ բաժակ պահելու իր մոտեցումն ունի: Առկա է փայլուն սպիտակ գույնով, արծաթափնջով մատանիով կամ սև փայլատ ճենապակիով, փայլուն սպիտակ կափարիչով և սպիտակ խիտ բաժակներով: Ներքին տեղադրված չժանգոտվող պողպատե ֆիլտր: Չափերը ՝ թեյ. 12,5 x 19,5 x 13,5 բաժակ ՝ 9 x 12 x 7,5 սմ: