Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Օպտիկական Տեղադրումը

Opx2

Օպտիկական Տեղադրումը Opx2- ը օպտիկական կայանք է, որն ուսումնասիրում է բնության և տեխնոլոգիայի սիմբիոտիկ կապը: Մի հարաբերություն, որտեղ նախշերը, կրկնությունը և ռիթմը նկարագրում են ինչպես հաշվարկման գործընթացների բնական ձևավորումները, այնպես էլ գործողությունները: Տեղադրումները ներառող երկրաչափությունը, ակնթարթային անթափանցելիությունը և (կամ) խտությունը նման են քիվի դաշտով մեքենա վարելու երևույթին կամ տեխնոլոգիայի մեջ բացատրվում են երկուական կոդ: Opx2- ը կառուցում է բարդ երկրաչափություն և մարտահրավեր է նետում ծավալի և տարածության ընկալմանը:

Կրթության Համար Առանձնացված Սարքը

Unite 401

Կրթության Համար Առանձնացված Սարքը Միավորվեք 401` կրթության կատարյալ դուետը: Եկեք խոսենք թիմային աշխատանքի մասին: Մի անհավատալիորեն բազմակողմանի 2-ը-1 դիզայնով, Unite 401- ը ուսանողական իդեալական սարք է համատեղ ուսուցման միջավայրում: Պլանշետի և նոթբուքի համադրությունը մատուցում է կրթության համար ամենաարդյունավետ բջջային լուծումը, որն ապահովված է mgseries- ի անվտանգ ձևավորմամբ `ամենախելացի գնով:

Գրասենյակային Փոքր Մասշտաբը

Conceptual Minimalism

Գրասենյակային Փոքր Մասշտաբը Ինտերիերի դիզայնը գծավորված է գեղագիտական, բայց ոչ ֆունկցիոնալ մինիմալիզմի մեջ: Բաց պլանի տարածքը շեշտը դնում է մաքուր գծերի, մեծ ապակեպատված բացվածքների միջոցով, որոնք թույլ են տալիս շատ բնական լույս ներս մտնել, ինչը հնարավորություն է տալիս տողն ու ինքնաթիռը դառնալ հիմնական կառուցվածքային և գեղագիտական տարրերը: Rightիշտ անկյունների բացակայությունը որոշում էր տարածքի ավելի դինամիկ տեսք ընդունելու անհրաժեշտությունը, մինչդեռ նյութի և հյուսվածքների բազմազանության հետ զուգակցված թեթև գույնի պալիտրա ընտրությունը թույլ է տալիս տարածություն և գործառնական միասնություն: Անավարտ բետոնե ավարտվածքները բարձրանում են պատերին `հակադրություն սպիտակ-փափուկ և կոպիտ-մոխրագույն միջև:

Պարտեզ

Tiger Glen Garden

Պարտեզ Tiger Glen Garden- ը contemոնսոնի արվեստի թանգարանի նոր թևում կառուցված մտորումների պարտեզ է: Այն ոգեշնչված է չինական առակով, որը կոչվում է «Վագր Գլենի երեք ծիծաղներ», որում երեք տղամարդ հաղթահարում է իրենց աղանդավորական տարաձայնությունները ՝ գտնել բարեկամության միասնություն: Այգին նախագծվել էր խիստ ոճով, որը կոչվում էր karesansui ճապոներեն, որում բնության պատկեր ստեղծվում է քարերի դասավորվածությամբ:

Ստեղծագործական Վերափոխումը

Redefinition

Ստեղծագործական Վերափոխումը Ծրագիրը հակիրճ էր լեռների համատեքստը պահպանելը ՝ առանց գերիշխող հիշատակումներ տարածելու գերիշխող լեռնային բնակելի տիպաբանությունների մասին: Այն ներառում էր բնորոշ լեռնային տան առանձնացումը: Ամեն ինչ պատրաստվելու է տեղում ՝ օգտագործելով որպես հիմնական նյութեր մետաղական, սոճու և հանքային ագրեգատներ, մարդկային աշխատանք և փորձաքննություն: Դրա հիմնական գաղափարն այն էր, որ օբյեկտները ձեռք բերեն օգտագործման և սենտիմենտալ արժեք այն բանից հետո, երբ սեփականատերերը գտնեին դրանք օգտակար և ծանոթ, ինչպես նաև նախագծել մտքում առկա նյութերի փոխակերպող ուժի հետ:

Ռեստորանը

100 Bites Dessert

Ռեստորանը Խայթոց վերցնելը որպես դիզայնի թեման, գրաֆիկական դիմանկարները, ատամների մոդելները, հանրահայտի գլխի վիզուալները բոլոր հիմնական հատկանիշներն են, որոնք օգնում են խթանել յուրաքանչյուր հաճախորդի համային փնջերը: Նրբագեղ դարչնագույն և սպիտակ գրաֆիկական առաստաղից, սպիտակ գրաֆիկական պատից սկսած, մինչև կոկիկ դասավորված արտադրանքի ցուցադրման պատը, տարբեր տասնամյակներ ներկայացնող 100 խայթող պատկերակների հետ միասին, շփոթում են հարուստ ձևավորված սև հումորի համը: