Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Բնակելի Տունը

Abstract House

Բնակելի Տունը Բնակավայրը օգտագործում է ժամանակակից գեղագիտություն `միաժամանակ պահելով կենտրոնական բակը, ինչը հարուցում է տների կառուցման ավանդական Քուվեյթի պրակտիկային: Այստեղ նստավայրը թույլատրվում է ճանաչել ինչպես անցյալը, այնպես էլ ներկան ՝ առանց բախումների: Հիմնական դռան քայլերով ջրային առանձնահատկությունը սահում է դեպի դրսից, հատակը առաստաղի ապակուց օգնում է տարածքները ավելի բաց պահել, ինչը թույլ է տալիս օգտվողներին անկաշկանդ անցնել դրսից և ներսից ՝ անցյալից և ներկից:

Բազմոց

Shell

Բազմոց Shell բազմոց հայտնվել է որպես ծովային կճեպի ուրվագծերի և մոդելային միտումների համադրություն `էկզոսկետային տեխնոլոգիայի և 3D տպագրության ընդօրինակման մեջ: Նպատակը `օպտիկական պատրանքի ազդեցությամբ բազմոց ստեղծելն էր: Այն պետք է լինի թեթև և օդային կահույք, որը կարող էր օգտագործվել ինչպես տանը, այնպես էլ դրսում: Թեթևության ազդեցությանը հասնելու համար օգտագործվել է նեյլոնե պարանների ցանց: Այսպիսով, դիակի կարծրությունը հավասարակշռվում է ուրվագիծ գծերի հյուսման և փափկության միջոցով: Նստատեղի անկյունային հատվածների տակ գտնվող կոշտ հիմքը կարող է օգտագործվել որպես կողային սեղաններ և փափուկ գլխավերևում գտնվող նստատեղեր և բարձիկներ, որոնք ավարտում են կազմը:

Ռեստորան

Chuans Kitchen II

Ռեստորան Chuan's Kitchen II- ը, որը վերցնում է ինչպես Սիչուան Յինգջինգի սև կավե ամանեղենը, այնպես էլ հանքարդյունաբերված հողի նյութերը մետրոյի կառուցումից որպես միջին, հանդիսանում է փորձարարական ռեստորան, որը կառուցված է ավանդական ժողովրդական արվեստի ժամանակակից փորձի վրա: Ողջունելով նյութերի սահմանը և ուսումնասիրելով ավանդական ժողովրդական արվեստի ժամանակակից ձևը ՝ Infinity Mind- ը հանեց Yingjing- ի սև կավե ամանեղենի կրակոցից հետո հեռացված բամբասանքները և դրանք օգտագործեց որպես Chuan's Kitchen II- ի հիմնական ձևավորման տարր:

Բազկաթոռ

Infinity

Բազկաթոռ Infinity բազկաթոռի ձևավորման հիմնական շեշտը դրվում է հենց հետևի մասի վրա: Դա անսահմանության խորհրդանիշի հղումն է `ութի հակադարձ ֆիգուր: Կարծես շրջվելիս փոխում է իր ձևը ՝ գծերի դինամիկան սահմանելով և անսահմանության նշանը վերստեղծելով մի քանի ինքնաթիռներում: Ետևի նստատեղը միմյանց հետ քաշվում է արտաքին հանգույց ձևավորող մի քանի էլաստիկ կապանքներով, ինչը նույնպես վերադառնում է կյանքի և հավասարակշռության անսահման ցիկլիկի խորհրդանշականությանը: Լրացուցիչ շեշտը դրվում է եզակի ոտքերի-չմուշկների վրա, որոնք ապահով կերպով ամրացնում և աջակցում են բազկաթոռի կողմնակի մասերը, ինչպես դա անում են սեղմակները:

Սրճարանը

Hunters Roots

Սրճարանը Արձագանքելով ժամանակակից, մաքուր գեղագիտության համառոտ նկարագրին `ստեղծվեց աբստրակտ տեսքով օգտագործված փայտե մրգատու փայտերով ներշնչված ինտերիեր: Արկղերը լցնում են տարածքները ՝ ստեղծելով ընկղմված, համարյա քարանձավային նման քանդակագործական ձև, միևնույն է, որը արտադրվում է պարզ և ուղիղ երկրաչափական ձևերից: Արդյունքը `մաքուր և վերահսկվող տարածական փորձ է: Խելացի դիզայնը նաև մեծացնում է սահմանափակ տարածությունը `գործնական հարմարանքները վերածելով դեկորատիվ հատկությունների: Լույսերը, պահարաններն ու դարակաշարերը նպաստում են դիզայնի հայեցակարգին և քանդակագործական վիզուալին:

Բյուրեղային Լույսի Քանդակը

Grain and Fire Portal

Բյուրեղային Լույսի Քանդակը Պատրաստված փայտից և քվարց բյուրեղից ՝ այս օրգանական թեթև քանդակը օգտագործում է կայուն աղբյուրի փայտանյութ ՝ տարեց Teak փայտի պահուստային ֆոնդից: Տասնամյակներ շարունակ քամվելով արևի, քամի և անձրևի տակ, այնուհետև փայտը ձեռքով ձևավորվում է, ավազապատվում, այրվում և ավարտվում նավի մեջ ՝ LED լուսավորությունը պահելու և քվարց բյուրեղները որպես բնական ցրող միջոց օգտագործելու համար: 100% բնական անփոփոխ քվարց բյուրեղները օգտագործվում են յուրաքանչյուր քանդակի մեջ և մոտավորապես 280 միլիոն տարի հին են: Փայտի հարդարման մի շարք մեթոդներ օգտագործվում են `ներառյալ պահպանման և հակապատկեր գույնի կրակը օգտագործելու Shou Sugi Ban մեթոդը: