Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Չինական Ռեստորան

Ben Ran

Չինական Ռեստորան Բեն Ռանը գեղարվեստականորեն ներդաշնակ չինական ռեստորան է, որը տեղակայված է Մալայզիայի Վանգոհհ Էմենթիշ նահանգի Լյուքս հյուրանոցում: Դիզայները կիրառում է ռեստորանի իրական համը, մշակույթն ու հոգին ստեղծելու համար արևելյան ոճի տեխնիկայի ներածականությունն ու հստակությունը: Դա մտավոր պարզության խորհրդանիշ է, հրաժարվեք բարեկեցիկից և հասնում եք բնօրինակ մտքի բնական և պարզ վերադարձի: Ներքին տարածքը բնական է և անբավարար: Օգտագործելով հնագույն հայեցակարգը նաև համաժամեցում է ռեստորանի `Ben Ran անվան հետ, ինչը նշանակում է բնօրինակ և բնություն: Ռեստորանը մոտավորապես 4088 քմ:

Կորեական Առողջապահական Սննդի

Darin

Կորեական Առողջապահական Սննդի «Դարինը» նախագծված է ազատելու ժամանակակից մարդկանց ՝ Կորեայի ավանդական առողջապահական սննդի արտադրանքները հոգնածության հասարակության մեջ, ներառյալ պարզ, գրաֆիկական պարզություն `ժամանակակից մարդկանց զգայունություններին փաթեթներ մատուցելու համար, ի տարբերություն չստորագրված պատկերների, որոնք օգտագործվել են ավանդական կորեական սննդի սննդի խանութներում: . Բոլոր նմուշները պատրաստված են արյան շրջանառության մոտիվներից ՝ պատկերացնելով հոգնած 20-ական և 30-ականներին կենսունակությունն ու առողջությունը ապահովելու նպատակը:

Կանանց Հագուստի Հավաքածուն

Utopia

Կանանց Հագուստի Հավաքածուն Այս հավաքածուի մեջ Յինա Հվանգին հիմնականում ոգեշնչել են այնպիսի ձևեր, որոնք սիմետրիկ և ասիմետրիկ են ՝ ստորգետնյա երաժշտական մշակույթի հպումով: Նա հավաքեց այս հավաքածուն ՝ հիմնվելով ինքնուրույն գրկման իր առանցքային պահի վրա ՝ ստեղծելու ֆունկցիոնալ, բայց վերացական հագուստի և աքսեսուարների հավաքածու ՝ իր փորձի պատմությունը մարմնավորելու համար: Նախագծի յուրաքանչյուր տպում և գործվածք ինքնատիպ է, և գործվածքների հիմքի համար նա հիմնականում օգտագործում էր PU կաշի, ատլաս, Power Mash և Spandex:

Կահույքի Հավաքումը Կահույքի

Phan

Կահույքի Հավաքումը Կահույքի Phan Collection- ը ոգեշնչված է Phan կոնտեյներով, որը Թաիլանդի տարայի մշակույթ է: Դիզայները օգտագործում է Phan բեռնարկղերի կառուցվածքը `կահույքի կառուցվածքը դարձնելու համար, որն այն դարձնում է ուժեղ: Ձևավորել այն ձևն ու մանրամասները, որոնք այն դարձնում են ժամանակակից և պարզ: Դիզայներն օգտագործեց լազերային կտրված տեխնոլոգիա և ծալովի մետաղական թերթի մեքենայի համադրություն CNC փայտի հետ `բարդ և յուրօրինակ մանրուք պատրաստելու համար, որը տարբերվում է մյուսներից: Մակերեսը ավարտվել է փոշուց կազմված համակարգով, որպեսզի կառույցը մնա երկար, ուժեղ, բայց թեթև:

Անվասայլակ

Ancer Dynamic

Անվասայլակ Ancer- ը `սայլակով կանխարգելող մահճակալը, կենտրոնանում է ոչ միայն իր շարժումների սահունության վրա, այլև հիվանդի հարմարավետության, հատկապես նրանց, ովքեր այն օգտագործում են ավելի երկար ժամանակահատվածով: Նորարար դիզայնը դինամիկ օդային պայուսակի հետ, որը ներկառուցված է նստատեղի բարձի մեջ և պտտվող բռնակով, այն տարբերակում է այն սովորական անվաբազկաթոռից: Ներդրումներ կատարելով մեծ ջանքեր, անվասայլակի դիզայնը ավարտվեց և ապացուցվեց, որ կօգնի կանխել մահճակալները: Լուծումը և դիզայնի սկզբունքները հիմնված են սայլակով օգտագործողներից հավաքված արդյունքների վրա, ինչը հանգեցնում է իսկական օգտագործողի փորձի:

3D Անիմացիան

Alignment to Air

3D Անիմացիան Ինչ վերաբերում է ստեղծագործական տառերի անիմացիային, ապա Jinինը սկսեց A. այբուբենը: Եվ, երբ խոսքը վերաբերում է հայեցակարգային քայլին, նա փորձեց տեսնել ավելի վառ տրամադրություններ, որոնք արտացոլում էին նրա փիլիսոփայությունը, որը միանգամայն ակտիվ է, բայց միաժամանակ կազմակերպող: Անապարհին նա եկավ հակասական խոսքեր, որոնք մանրակրկիտ կանգնած էին իր գաղափարի համար, ինչ-որ ձևով, օրինակ ՝ օդին հավասարեցնելը, որն այս նախագծի վերնագիրն է: Այդ մտքով, անիմացիան ավելի ճշգրիտ և նուրբ պահեր է ներկայացնում առաջին բառի վերաբերյալ: Մյուս կողմից, սա ավարտվում է բավականին ճկուն և չամրացված մրրիկով `վերջին նամակը դրսևորելու համար: