Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Հյուրատուների Ճարտարապետության Դիզայնը Ճարտարապետության

Barn by a River

Հյուրատուների Ճարտարապետության Դիզայնը Ճարտարապետության «Գետը գետի միջով» նախագիծը բավարարում է բնակեցված տարածքը ստեղծելու, էկոլոգիական ներգրավվածության հիմքում ընկած մարտահրավերին և առաջարկում է ճարտարապետության և լանդշաֆտի միջանձնային խնդրի հատուկ տեղական լուծում: Տան ավանդական արքետիպը բերվում է նրա ձևերի ասկետիկությանը: Տանիքի և կանաչ բծախնդրության պատերից եղևնին քողարկում է շենքը տեխնածին լանդշաֆտի խոտերի և թփերի մեջ: Ապակե պատի հետևում տեսարան է գալիս ժայռոտ գետը:

Օծանելիքի Սուպերմարկետը

Sense of Forest

Օծանելիքի Սուպերմարկետը Թափանցիկ ձմեռային անտառի պատկերը դարձավ այս նախագծի ոգեշնչումը: Բնական փայտի և գրանիտի հյուսվածքների առատությունը հեռուստադիտողին ընկղմում է բնության նշանների պլաստիկ և տեսողական տպավորությունների հոսքի մեջ: Սարքավորումների արդյունաբերական տեսակը մեղմվում է կարմիր և կանաչ օքսիդացված պղնձի գույներով: Խանութը գրավիչ և հաղորդակցման վայր է ավելի քան 2000 մարդու համար ամեն օր:

Օծանելիքի Խանութը

Nostalgia

Օծանելիքի Խանութը 1960-1970-ականների արդյունաբերական լանդշաֆտները ոգեշնչեցին այս նախագիծը: Տաք գլորված պողպատից պատրաստված մետաղական կոնստրուկցիաները ստեղծում են հակաուտոպիայի իրատեսական ինտոնացիա: Հին ցանկապատերի ժանգոտած պրոֆիլավորված թերթը ստեղծում է արտահայտման լիակատար ազատության մթնոլորտ: Բաց տեխնիկական հաղորդակցությունները, խայտաբղետ սվաղը և գրանիտային countertops- ն ավելացնում են վաթսունական թվականների ներքին արդյունաբերական ձեվավոր ոճը:

Հյուրասենյակի Ինտերիերի Դիզայնը Ինտերիերի

Barn by a River

Հյուրասենյակի Ինտերիերի Դիզայնը Ինտերիերի «Գետը գետի միջով» նախագիծը բավարարում է բնակեցված տարածքը ստեղծելու, էկոլոգիական ներգրավվածության հիմքում ընկած մարտահրավերին և առաջարկում է ճարտարապետության և լանդշաֆտի միջանձնային խնդրի հատուկ տեղական լուծում: Տան ավանդական արքետիպը բերվում է նրա ձևերի ասկետիկությանը: Տանիքի և կանաչ բծախնդրության պատերից եղևնին քողարկում է շենքը տեխնածին լանդշաֆտի խոտերի և թփերի մեջ: Ապակե պատի հետևում տեսարան է գալիս ժայռոտ գետը:

Լուսավորությունը Լուսավորման

Thorn

Լուսավորությունը Լուսավորման Հավատալով, որ հնարավոր է աճել և տարբերակել օրգանական ձևերը բնույթից ՝ առանց խանգարելու դրանց կառուցվածքն ու արտահայտությունը զուգադիպությամբ, և որ մարդ արարածները բնատուր բնույթ ունեն բնական ձևերի համար, Յըլմազ Դողանն ասաց, որ Thorn- ը նախագծելիս, նա ցանկանում էր աճը արտացոլել ձևերով, որոնք ընդօրինակել բնությունը ՝ առանց լուսավորության որևէ հարթության սահմանափակում: Thorn, որը ոգեշնչման աղբյուր է Thorn- ի բնական ճյուղի համար. աճում է պատահական կառուցվածքում և ձևավորվում է բնական, բավարարում է տարբեր կարիքներ և չափսի սահման չունի որպես լավ լուսավորության ձևավորում:

Աղոթասրահը

Water Mosque

Աղոթասրահը Տեղում զգայուն իրագործմամբ, շենքը դառնում է ծովի շարունակություն `բարձրացված պլատֆորմի միջոցով, որը ծառայում է որպես Աղոթքի սրահ, որն ընդլայնվում է դեպի անսահման: Հեղուկ կազմավորումները վերաբերում են ծովի շարժին ՝ Մզկիթը շրջապատին միացնելու համար: Շենքն առանձնանում է, որն արտացոլում է իր գործառույթի բնույթը և ֆիզիկապես ժամանակակից ձևով է դրսևորում Մերձավոր Արևելքի ճարտարապետության փիլիսոփայությունը: Արդյունքում ստացված արտաքին տեսքը ստեղծում է ինչպես երկնային գծի պատկերակային լրացում, այնպես էլ ժամանակակից դիզայնի լեզվով իրականացված տիպաբանության նորացում: