Դիզայնի ամսագիր
Դիզայնի ամսագիր
Ցուցահանդեսային Պաստառը

Optics and Chromatics

Ցուցահանդեսային Պաստառը «Օպտիկա և քրոմատիկ» վերնագիրը վերաբերում է Գյոթեի և Նյուտոնի միջեւ գույների բնույթի վերաբերյալ բանավեճին: Այս բանավեճը ներկայացված է երկու տառաձև կոմպոզիցիաների բախմամբ. Մեկը հաշվարկված է, երկրաչափական, սուր ուրվագծերով, մյուսը հիմնվում է գունագեղ ստվերների իմպրեսիոնիստական խաղի վրա: 2014-ին այս դիզայնը ծառայում էր որպես Pantone Plus Series Artist Covers ծածկոց:

Մատանին

Gabo

Մատանին Գաբոյի մատանին նախատեսված էր մարդկանց խրախուսելու համար վերանայել կյանքի այն խաղային կողմը, որը սովորաբար կորչում է հասունության հասնելու ժամանակ: Դիզայները ոգեշնչված էր նրա որդուն նվագելու հիշողություններից `իր գունագեղ կախարդական խորանարդի հետ միասին: Օգտագործողը կարող է խաղալ օղակի հետ `պտտելով երկու անկախ մոդուլները: Դրանով կարելի է համադրել կամ չհամընկնել թանկարժեք քարերի գունային հավաքածուները կամ մոդուլների դիրքը: Բացի խաղային տեսանկյունից, օգտագործողը ամեն օր ունի տարբեր օղակ հագնելու ընտրություն:

Զվարճանքը

Free Estonian

Զվարճանքը Այս եզակի արվեստի գործերում Օլգա Ռագը օգտագործում էր էստոնական թերթեր այն տարվանից, երբ մեքենան սկզբնապես արտադրվում էր 1973 թ.-ին: Ազգային գրադարանում դեղին թերթերը լուսանկարվում էին, մաքրվում, ճշգրտվում և խմբագրվում, որոնք կօգտագործվեն նախագծում: Վերջնական արդյունքը տպագրվեց մեքենաների վրա օգտագործված հատուկ նյութի վրա, որը տևում է 12 տարի, իսկ կիրառման համար պահանջվեց 24 ժամ: Free Estonian- ը ուշադրություն հրավիրող մեքենա է, որը շրջապատում է դրական էներգիա և կարոտախտ, մանկության հույզեր ունեցող մարդկանց: Այն բոլորից հետաքրքրություն և ներգրավվածություն է հրավիրում:

Ձիասպորտային Համալիրը

Emerald

Ձիասպորտային Համալիրը Հալիստիկական ճարտարապետական և տարածական նախագծերի պատկերը միավորում է բոլոր վեց շենքերը և բացահայտում յուրաքանչյուրի ֆունկցիոնալ ինքնությունը: Արենաների և ախոռների ընդլայնված ճակատները `ուղղված վարչական կոմպոզիտային միջուկին: Վեցակողմ շենքը, քանի որ բյուրեղյա ցանցը հենվում է փայտե շրջանակում, ինչպես մանյակներում: Ապակի ցրվածքով զարդարված պատի եռանկյունիներ ՝ որպես զմրուխտե մանրամասներ: Կորված սպիտակ կոնստրուկցիան ընդգծում է հիմնական մուտքը: Adesակատների ցանցը նաև ներքին տարածքի մի մասն է, որտեղ միջավայրը ընկալվում է թափանցիկ ցանցի միջոցով: Ներքինները շարունակում են փայտե կառույցների թեման `օգտագործելով տարրերի մասշտաբներ` ավելի համաչափ մարդկային մասշտաբով:

Բարձրախոս Նվագախումբը

Sestetto

Բարձրախոս Նվագախումբը Բարձրախոսների նվագախմբային անսամբլ, որոնք միասին նվագում են ինչպես իրական երաժիշտներ: Sestetto- ն բազմաալիքային աուդիո համակարգ է `նվագելու համար անհատական գործիքների հետքերը տարբեր բարձր տեխնոլոգիաներով և հատուկ ձայնային պատյանին նվիրված տարբեր տեխնոլոգիաների և նյութերի առանձին բարձրախոսներով` մաքուր բետոնի, ռեզոնանսային փայտե ձայնային տախտակների և կերամիկական եղջյուրների շարքում: Հետքերի և մասերի խառնուրդը վերադառնում է ֆիզիկապես լսելու տեղում, ինչպես իրական համերգում: Սեստետտոն ձայնագրված երաժշտության կամերային նվագախումբն է: Sestetto- ն ուղղակիորեն արտադրվում է իր դիզայներներ Ստեֆանո Իվան Սկարասիայի և Ֆրանչեսկո Շյամ onոնկայի կողմից:

Սրճարան

Perception

Սրճարան Այս փոքրիկ տաք փայտե զգացմունքային սրճարան, որը գտնվում է հանգիստ հարևանության խաչմերուկի անկյունում: Կենտրոնացված բաց նախապատրաստական գոտին բարիստայի կատարողականի մաքուր և մեծ փորձ է տալիս այցելուներին ամենուր, որտեղ կա բարի նստարան կամ սեղանի նստարան: «Shading ծառ» կոչվող առաստաղի առարկան սկսվում է նախապատրաստական գոտու հետևից, և այն ընդգրկում է հաճախորդների գոտին ՝ այս սրճարանի ամբողջ մթնոլորտը ստեղծելու համար: Այն այցելուներին տալիս է անսովոր տարածական ազդեցություն և նաև դառնում է միջոց այն մարդկանց համար, ովքեր ցանկանում են կորցնել համեմունքները սուրճի հետ: